Lady
Youthful Beast!
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krzesło przed monitorem.
|
Wysłany: Śro 18:52, 18 Lip 2007 Temat postu: Mechanika - smoki |
|
|
Mechanika – smoki
To się opiera na takiej samej zasadzie, jak mechanika ludzi – też pięć cech.
Siła, Zręczność, Ego, Percepcja, Drakon
Siła – tak samo, jak w przypadku ludzi, z tym, że smok udźwignie 3 do 4 razy więcej od człowieka o takim samym współczynniku.
Uwaga, smoki z zielonego i brązowego drakonu mają siłę nie mniejszą jak 14!
Zręczność – decyduje o tym, jak szybki i jak zwrotny jest smok. I jak szybko zareaguje na nagłe pojawienie się przeszkody na wyścigach.
Uwaga, smoki z białego i czerwonego drakonu mają zręczność nie mniejszą jak 14!
Ego – A coś ty myślał, że smok własnej woli nie ma? Często bywa, że jeździec niewłaściwie oceni sytuację, a jego wierzchowiec akurat wpadnie na coś mądrzejszego. Uniemożliwia to też porwanie smoka, bo ten dobrze wie, kogo na grzbiecie nosi.
Uwaga, smoki z czarnego drakonu mają ego nie mniejsze jak 14!
Uwaga, w razie, gdy ego smoka zacznie górować nad jeźdźcem (jeden chce tego, a drugi tamtego), MG przejmuje kontrolę na pewien czas nad bestyjką.
Percepcja – czyli czy smok w ogóle zauważy przeszkodę, zwęszy pościg, czy zdoła odpowiednio wykonać bardziej skomplikowany manewr.
Uwaga, smoki z niebieskiego i fioletowego drakonu mają percepcję minimum 14!
Drakon – Czyli jak twój smok radzi sobie z mag-blastami, utrzymywaniem osprzętu i kontrolą wydatków energetycznych. Bo zmęczony smok kiepsko sprawdza się na zawodach...
Uwaga, aby móc w przyszłości nauczyć się stosowania mag-blastów postacią jeźdźca drakon smoka musi być nie mniejszy jak 14!
Możliwe jest to także przy mniejszej wartości, ale jest dosyć ryzykowne!
Do rozdania pomiędzy cechy ma się 60 punktów.
Niedostępne smoki: złote, pomarańczowe.
Albo zbyt potężne, albo też niespotykane w mieście. Nie, hydragi też odpadają... i traszki.
Mechaniści tylko za specjalną zgodą MG, w jakiś sposób ograniczeni.
Czyli przykładowo, standardowy smok z czarnym drakonem:
Siła 7
Zręczność 15
Ego 14
Percepcja 10
Drakon 14
Jak to działa?
Ano MG ma kość dwudziestościenną.
Aby to, co chcesz zrobić się udało, na kostce musi wypaść mniej niż ty masz punktów przy danej cesze. Jak jest siedem, to mniej niż siedem, jak trzynaście – mniej niż trzynaście.
Im więcej punktów, tym większe szanse powodzenia danej akcji.
Oczywiście biorąc pod uwagę trudność niektórych czynności albo ich prostotę MG może nieco modyfikować wymagania... (+ ileś do cechy, - ileś od cechy... )
Post został pochwalony 0 razy
|
|