Moordziak
Bad guy utaplany w Nutelli
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 2524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: khem...
|
Wysłany: Pią 8:45, 20 Lip 2007 Temat postu: Osprzęt z jasnoniebieskiego draconium |
|
|
1. 0. Drużyna – Smocze Ryby
1. 1. Osprzęt z jasnoniebieskiego draconium – ogólne informacje
Jedyne w swoim rodzaju typy osprzętów, gdyż można je używać zarówno na lądzie jak i w wodzie!
1. 2. Plusy i minusy osprzętu z jasnoniebieskiego draconium
Pozytywy – łatwy w użyciu. Szeroka gama zastosowań: od chłodzenia i mrożenia przez pomoc w gonitwach po używanie w wodzie.
Negatywy – pochłaniający dużo mag-energii smoka.
Jasnoniebieskie urządzenia mają gładką powierzchnię, opływowe, aerodynamiczne kształty i czeto ostro zakończone krawędzie. Łatwo przewodzi prąd i mag-energię smoka!
1. 3. Przegląd osprzętów z jasnoniebieskiego draconium
TYP - LIGHT BLUE STINGER-CLASS GEAR
Jak sama nazwa wskazuje ta klasa osprzętów kładzie ogromny nacisk na ulepszenie mag-energetycznych ataków twojego smoka. Nie dbając jednak o wydajność i zmniejszenia kosztów użytkowania mag-energii smoka.
LIGHT BLUE STUN GEAR (używany przez smoki i jeźdźców)
Mechanizm montuje się na froncie smoka. Składa się małego działka, które aktywowane strzela energetycznymi shurikenami, które trafiwszy w osprzęt , bardzo poważnie go uszkadzają, a czasami nawet rozrywają.
Plusy – Efektownie niszczy urządzenia konkurencji.
Minusy – Posługiwanie się tym osprzętem wymaga doświadczenia. Pochłania sporo mag-energii smoka.
Dostępny od 12+ Drk. -3 od Drk. 50% szansy na uszkodzenie osprzętu przeciwnika, 25% szansy na zniszczenie osprzętu.
LIGHT BLUE TENTACLE GEAR (używany przez smoki i jeźdźców)
Urządzenie umieszcza się na plecach smoka. Aktywowane wytwarza wokół ciebie i twojego smoka energetyczną siatkę z jasnoniebieskiego draconium. Co jakiś czas taka „siatka” wystrzeliwuje mag-energetycznymi mackami w stronę twoich przeciwników, zadając poważne straty!
Plusy – Idealne do eliminowania przeciwników na torze!
Minusy – Osprzęt pochłania bardzo dużo mag-energii smoka.
Dostępny od 15+ Drk. -5 od Drk. 25% szansy na zadanie -3 od każdego atutu przeciwnika, 75% na uszkodzenie osprzętu przeciwnika, 25% na uszkodzenie go, 50% szans ochrony.
TYP - LIGHT BLUE DISPERSION-CLASS GEAR
Rodzaj osprzętów przede wszystkim bazujących na wodzie i jej stanach skupienia. Służą zarówno ofensywie jak i defensywie.
LIGHT BLUE COOLING GEAR (używany przez smoki)
Osprzęt zakłada się na głowę smoka. Aktywowany rozpościera nad tobą i twoim smokiem siatkę z wody, która pochłania upał, a ochładza nagrzane ciało smoka.
Plusy – Pozwala twojemu smokowi dłużej biec w upale. Chroni przed gorącem.
Minusy – Zbyt długo używany może spowodować wyziębienie smoczego organizmu!
Dostępny od 12+ Drk. +3 do S. i +2 do Zr.
LIGHT BLUE MIST GEAR (używany przez smoki)
Wodna wyrzutnia, zakładana zazwyczaj na smoczy zad. Możesz ją aktywować biegnąc. Wyrzutnia wystrzeliwuje strugami gorącej wody. Super-nagrzana para zamazuje za tobą ślady smoczych łap, które nie będą widoczne nawet w podczerwieni!
Plusy – Bardzo skuteczne jeśli chcesz zgubić pościg.
Minusy – Bardzo dobry myśliwy, może i tak zorientować się, w którą stronę się udałeś, sprawdzając temperaturę powietrza.
+2 do Prc., +3 do Spr.
LIGHT BLUE SLICKER GEAR (używany przez smoki)
Mechanizm, montowany gdziekolwiek na ciele smoka. Aktywowany produkuje ciekły lód, który po kontakcie z podłożem, zamarza, zostawiając za tobą zlodowaciałą, bardzo śliską nawierzchnię.
Plusy – Unieszkodliwi twoich konkurentów.
Minusy – Używanie go wymaga sporego doświadczenia, w końcu nie chcesz aby łapy twojego smoka przymarzły do podłoża.
+3 do Spr., unieruchamia wszystkich jeźdźców za tobą na jedną kolejkę.
TYP - LIGHT BLUE DIVE-CLASS GEAR
Rodzaj osprzętów używanych pod wodą. Dostarczają tlen do płuc oraz zastępują płetwy.
LIGHT BLUE BREATHING GEAR (używany przez jeźdźców)
Mechanizm spełnia funkcję balastu i aparatu do oddychania pod wodą dla ciebie.
Plusy – Zapewnia ci oddychanie pod wodą.
Minusy – Osprzęt bardzo nieporęczny.
+2 do Prc., +3 do Zr., -3 od S.
LIGHT BLUE WATER GEAR (używany przez smoki i jeźdźców)
To urządzenie jest umieszczane na ciele i łapach smoka oraz twoich nogach. Bardzo przypomina płetwy dla nurków.
Plusy – Zasadniczo ułatwia ci wykonywanie manewrów pod wodą.
Minusy – Bardzo nieporęczne w wyścigu woda-ląd.
+2 do Zr. testu manewrów podwodnych, -2 od Zr. w testach manewrów lądowych
TYP - LIGHT BLUE TERRAIN-CLASS GEAR
Wszechstronna klasa osprzętów. Służy zarówno łapaniu w pułapki, przyśpiesza smoka i ułatwia wykonywanie manewrów.
LIGHT BLUE SPEED GEAR (używany przez smoki)
Ten oto giętki mechanizm rzuca wyzwanie prawom fizyki! Zaopatrzony w aerodynamiczne klapy i turbiny, wykonany z teflonu i powleczony jasnoniebieskim draconium, ułatwia przepływ powietrza, bardzo, bardzo przyśpieszając twojego smoka!
Plusy – Gwarantuje wyprzedzenie rywali.
Minusy – Krótkotrwały wysiłek męczy smoka i osłabia jego mięśnie nóg, prowadząc nawet do kontuzji.
Dostępny od 12+ Zr. +3 do Zr.
LIGHT BLUE TRACTION GEAR (używany przez smoki)
Zmyślny osprzęt w kształcie płaskich smoczych łap. Takie „stópki” zakłada się pod powierzchnię łap twojego smoka, wspomagając jego manewrowanie, i pozwalając na bieg po śliskiej i gładkiej nawierzchni. Ułatwia wspinaczkę po stromiznach.
Plusy – Osprzęt zapewnia doskonałą przyczepność do podłoża.
Minusy – Trudno zmieniać ten osprzęt w pędzie, bez robienie przystanku, a jest bardzo niewygodny do używania na innym podłżu.
+3 do Zr. na gładkich podłożach, -3 do Zr. na twardych nawierzchniach o dużym tarciu
LIGHT BLUE BOARD GEAR (używany przez smoki)
Mechanizm zakłada się na smocze łapy. Aktywowany wytwarza specjalne narty, pozwalające na bezkarne ślizganie się po gładkiej powierzchni, a nawet… bieganie po wodzie!
Plusy – Gładka powierzchnia i bieg po wodzie nie będzie ci już straszny jeśli posiadasz ten osprzęt.
Minusy – Nieporęczny i niewygodny.
Dostępny od 10+ Zr.+2 do Zr. w testach manewrów.
1. 4. Kompatybilność
Jasnoniebieski osprzęt może być podłączany do smoków o kolorach draconium: CZARNYM, CZERWONYM, FIOLETOWYM, POMARAŃCZOWYM, , BIAŁYM , TURKUSOWY i SZARYM.
Jasnoniebieski osprzęt jest kompatybilny z mechanizmami, powstałymi z draconium: CZARNEGO, CZERWONEGO, , POMARAŃCZOWEGO, JASNOZIELONEGO, BIAŁEGO TURKUSOWEGO oraz SZAREGO.
* Nazwy osprzętów, nietłumaczone w polskiej wersji WS'a, pozostawiam w oryginale.
** żródło - oficjalne forum DB
Post został pochwalony 0 razy
|
|