Autor Wiadomość
Mariolwo
PostWysłany: Czw 10:52, 17 Sie 2023    Temat postu:

a wawelski?
Moordziak
PostWysłany: Nie 18:56, 22 Lip 2007    Temat postu: Opis Smoków

Opis Smoków

Czarne - psioniczne
Drużyna - Smocze Oko.
Opis - Długie, smukłe, szczupłe o sprężystych sylwetkach, głowach w kształcie trójkąta i silnych łapach. Przypominają koty.
Prawdy powszechne – Trudne, charakterne i wymagające.
Specjalizacja - Bieg. Skoki w dal.
Standardowy smok - musi mieć minimalnie 14 pkt. Ego.
Przykład - Decepshun (Obłuda), Coershun (Przymus).
Ciekawostka – Czarne Smoki powinny mieć imię związane z jakąś złą cechą.

Czerwone - magmy
Drużyna - Smocze Strzały.
Opis - Dwunożne, wysokie, pochylone do przodu, o dużych aerodynamicznych czaszkach. Przypominają kangury.
Prawdy powszechne – Żywiołowe i wymagające.
Specjalizacja - Biegi długodystansowe.
Standardowy smok - musi mieć minimalnie 14 pkt. Zręczności.
Przykład - Wyldfyr (Dziki Ogień), Phorij.

Niebieskie - energetyczne
Drużyna - Wewnętrzny Zakon.
Opis - Opływowa sylwetka. Mocne, silnie umięśnione łapy. Prostokątna, aerodynamiczna czaszka. Sprężysta, zwarta sylwetka. Przypominają pasikoniki.
Prawdy powszechne – Energiczne i zdyscyplinowane.
Specjalizacja - Manewrowanie. Akrobatyka.
Standardowy smok - musi mieć minimalnie 14 pkt. Percepcji.
Przykład - Shock-Ra.

Fioletowe - łowieckie
Drużyna - Armia Smoka.
Opis - Dwunożne o zwartej, masywnej sylwetce i potężnych głowach. Przypominają wilki.
Prawdy powszechne – Wierne i zdyscyplinowane.
Specjalizacja - Polowanie. Współpraca.
Standardowy smok - musi mieć minimalnie 14 pkt. Percepcji.
Przykład - Hyve, Puursot.

Jasnozielone - odzyskowe
Drużyna - Zbieracze.
Opis - Dwunożne, małe i smukłe. O "wesołych" mordkach i łapach zakończonych potężnymi pazurami. Przypominają kangury i leniwce.
Prawdy powszechne – Charyzmatyczne i wesołe.
Specjalizacja - Wspinaczka. Obrabianie osprzętu.
Standardowy smok - musi mieć minimalnie 12 pkt. Drakonu.
Przykład - Gunny.

Jasnoniebieskie - oceaniczne
Drużyna - Smocze Ryby.
Opis - Na lądzie nieco pokraczne. O "hieniej sylwetce", aerodynamicznej, opływowej czaszce, płetwiastymi łapami i potężnym ogonie. Przypominają foki.
Prawdy powszechne – Wierne i wymagające.
Specjalizacja - Pływanie.
Standardowy smok - musi mieć minimalnie 12 pkt. Siły.
Przykład - Poseidos.

Turkusowe - dźwięku
Drużyna - Smoczy Głos.
Opis – Szczupłe, długie i zwarte. O kwadratowych głowach. Przypominają pumy.
Prawdy powszechne – Wierne i bystre.
Specjalizacja – Oszustwo.
Standardowy smokmusi mieć minimalnie 12 pkt. Percepcji.
Przykład – Swavvy.

Zielone – bycze
Drużyna – Uścisk Smoka
Opis – Krępe, masywne, przysadziste i zwarte. O małych głowach i mocno wygiętych grzbietach. Przypominają byki.
Prawdy powszechne – Spokojne i łagodne.
Specjalizacja – Taranowanie. Holowanie.
Standardowy smokmusi mieć minimalnie 14 pkt. Siły.
Przykład – Cyrano i Brutaris.

Brązowe – ziemskie
Drużyna – Życzenie Smoka
Opis – Krępe, masywne, potężnie zbudowane, ogromne. O małych głowach, zakończonych rogiem. Przypominają nosorożce.
Prawdy powszechne – Trudne i niebezpieczne.
Specjalizacja – Budownictwo.
Standardowy smokmusi mieć minimalnie 14 pkt. Siły.
Przykład – Rumbul.

Białe – nieba
Drużyna – Smoczy Wiatr
Opis – Zwarte, dobrze umięśnione o aerodynamicznej sylwetce i silnych, chwytnych łapach. Przypominają legwany.
Prawdy powszechne – Łagodne i wierne.
Specjalizacja – Szybowanie. Skoki wzwyż.
Standardowy smokmusi mieć przynajmniej 14 pkt. Zręczności.
Przykład – Turbulence.

Złote, pomarańczowe i szare smoki są NIEDOSTĘPNE.

*Opisy powstały we współpracy Moordryda i TPaxa.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group